Fotoreportáž: Rock for People zažil luxusní premiéru recyklované školy Hrůzy

V pátek 5. června proběhla na Rock for People premiéra Recyklované kytarové školy s Michalem Hrůzou. Stánek Čistého festivalu zažil historicky největší nával natěšených fanoušků, kteří se pod taktovkou Michala a Kapely Hrůzy naučili zahrát několik hitů! Kromě nich na naše kytary jamovali Pipes and Pints s šéfem festivalu Petrem Fořtem. Podívejte se na fotoreportáž.

{col6}

Michal Hrůza dorazil do Hradce Králové ve výborné náladě a bylo to znát! Se svým bráchou Emilem, basákem Alešem a klávesákem Karlem se ihned po příjezdu pustili do zvukové zkoušky, která všem přítomným napověděla, že co nevidět zažijí skvělou hodinu. Kapela s sebou přivezla originální recyklované dárky v podobě zpěvníku Hrůzy a jedinečné limitované edice kytarových trsátek.

Už samotné zvukové zkoušce přihlížely mraky festivalových návštěvníků, kteří s kapelou zpívali od prvního slova. Po krátké přípravě si výherci našich soutěží převzali od Michala odměnu, která obsahovala kromě zmíněného zpěvníku Hrůzy a kytarového trsátka taky parádní akustickou kytaru Cort Earth. Michal s celou kapelou se po krátké přípravě vyfotili s největšími nedočkavci, rozdali několik podpisů, a jakmile dohrála Rock for People Stage, pustili se do vyučování v Recyklované kytarové škole.

Takovou radost a interakci fanoušků s muzikanty nikdo nečekal. Obě strany se přirozeně doplňovaly, ve zpěvnících se listovalo o sto šest, padla spousta vtípků a hlavně spousta rad, jak si správně zahrát songy Kovbojská, Černý brejle nebo Napořád. Po vyučování zahrál Michal na přání ještě několik hitů, do zpěvníků všem vepsal věnování a s úsměvem na rtech všechny ujistil, že je celá kapela z projektu Recyklované kytarové školy neskutečně nadšená! Kdo byl na místě přítomen, bez váhání potvrdí, že tento pocit zavládl na obou stranách.

Michale, kapelo, Rock for People, mockrát děkujeme! A těšíme se s vámi na příští zastávce Recyklované kytarové školy, která proběhne v pátek 17. července, od 17 hodin na Colours of Ostrava.

FOTOGALERIE Z ROCK FOR PEOPLE

{/col}